Lenovo wprowadza na świecie serwery ThinkServer przeznaczone dla małych i średnich firm

Firma Lenovo wprowadza nową serię produktów – serwery Think- Server. Serwery Lenovo ThinkServer charakteryzują się dużą pojemnością i przeznaczone są dla małych i średnich przedsiębiorstw, które nie posiadają pracowników IT zajmujących się podłączeniem, obsługą i zarządzaniem serwerów. Ofertę serwerów ThinkServer uzupełnia łatwe w obsłudze oprogramowanie oraz 90-dniowa, bezpłatna wersja próbna narzędzia ThinkPlus Priority Support, które umożliwia Klientom komfortowe używanie serwerów ThinkServer.

Lenovo wprowadza trzy serwery w obudowie wieżowej i dwa serwery x86 typu rack tak, aby odpowiedzieć na różne potrzeby firm liczących od 1 do 500 pracowników. Rodzina produktów ThinkServer jest dostępna z Microsoft Windows Server lub SUSE Linux Enterprise Server firmy Novell, preferowanego przez Lenovo dostawcę systemu operacyjnego Linux. W skład nowej serii serwerów ThinkServer wchodzą:

  • ThinkServer TS 100 Tower lub RS110 Rack (serwery te wyposażone są w procesory Intel Core 2 Duo, Xeon 3000 lub 3200 dla małych biur, korzystających z prostych aplikacji, takich jak: poczta elektroniczna, komunikatory, serwer plików oraz serwer www).
  • ThinkServer TD 100 Tower, TD100x Tower lub RD120 Rack (serwery oparte na procesorach Intel Xeon 3000 lub 5000 dla średniej wielkości firm do bardziej zaawansowanych zadań, takich jak np. wirtualizacja lub aplikacje bazodanowe).

Firma Lenovo wprowadza także oprogramowanie służące do administrowania serwerami ThinkServer, pozwalające Klientom z małych i średnich firm przeprowadzać łatwą i skuteczną konfigurację, aktualizację i zarządzanie serwerami bez konieczności posiadania działu IT.

Użytkownicy serwerów ThinkServer mogą korzystać z oferowanej im 90-dniowej usługi wsparcia ThinkPlus Priority Support, gdy po raz pierwszy instalują serwery. Usługa ThinkPlus Priority Support obejmuje także serwis gwarancyjny dostępny już następnego dnia roboczego po zakupie sprzętu, telefoniczne wsparcie sprzętowo-programowe w trybie 24 godziny 7 dni w tygodniu, jak również możliwość priorytetowej łączności telefonicznej z pomocą techniczną. Oferuje ona także opcję udzielenia pomocy u klienta w ciągu czterech godzin od zgłoszenia oraz wstrzymanie pracy dysku twardego.

Więcej informacji znajduje się na stronie: www.lenovo.pl